Så där, här borta räknar man inte på veckor så har verkligen ingen aning om vilken vecka det är, bara att det är en ny vecka med nya upplevelser och möjligheter. Började dagen med att sova länge, kom fram till att jag ska gymma tisdag-fredag för då jobbar jag allti morgon och har en anledning att ta mig upp, vet dock inte hur det blir denna veckan eftersom att det är högtid här för judar och eftersom min familj är judar så ska vi fira detta. Vet inte hur men det blir nog bra. Haha men Liz är hemma torsdag och fredag så då jobbar jag endast 12-5 helt perfect om du frågar mig! Vi får se hur det blir kanske åker in till NYC på fredag en sväng då, vi får se. Men men tillbaka till denna dagen, har skypat med pappa, mamma och emmelie och mamma tillsamans. Så när jag gick och hämtade tjejerna vid stoppet så hade jag bara pratat svenska hela dagen så min svenska hjärna var på topp och det var konstigt att prata engelska, men det gick bra. Vi åt snacks och gjorde läxor och sedan begav vi oss mot parken en timme och lekte och bussade där, hem och äta duscha och sedan kolla på film. Barnen mormor kom och tog över när jag slutade eftersom att deras skola hade workshop gällande deras matematik utbildning så det lär helt enkelt föräldrarna hur det ska lära ut matte till sina barn. Och jag hade au pair möte så då kunde mormor ställa upp och passa dem en stund.
 
Så jag pkte och hämtade Anna och Saskia och vi åkte till ett dinner, landmark dinner det ska tydligen vara det bästa på long island, jag vet inte men det var gott i alla fall. Saskia och jag delade på en efterrätt som var sååå god! Och sedan skjutsade jag hem dem, möte var tråkigt som vanligt men i alla fall var Saskia och Anna där så hade några roliga typer att umgås med!
 
Nu sitter jag med min te kopp och en spindel krypande i mitt rum som jag är för rädd för att döda, vi får se hur mycket sömn det blir ikväll, men ska i alla fall kolla på dagens avsnitt av paradise hotel och top model! Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej