Så jag antar att ni har hört att det nu är 20 år sedan vänner började sändas. Så till äran av detta 20-års jubileum så har man öppnat upp en mini musemu och cafe med namnet central perk. Så här kan man alltså ta foto på några av deras scenkläder, statyer och även få en kopp kaffe. det bästa av allt, man får ta ett foto i soffan. Alltså så coolt. Cafet är ju bara öppet en månd och om man nu är ett stort vänner fan och även råkar bo nära NYC där något händer så måste man ju ta sig ditt. Så detta är vad jag gjorde idag, vi åkte in och begav oss down town till SOHO, där cafet ligger just nu, vi köade i strålande sol i 3 timmar. Men det var sååå värt det. Att se allt det var så himla coolt. Soffan var verkligen det bästa, den var så sjukt nedsutten men alla som tillslut kommer in vill ju sitta ner och ta ett foto i den, man fick dock bara ta ett foto, så det var ju lite synd men men. Här kommer en bildbom från Central perk - friends  years!
 
 
 
 
Så jäkla coolt var det, det bästa var soffan och geller trofen som de slås så hårt för under thanksgiving, haha! Köpte även en nike tröja som är under deras rosabandet kampanj så bidrag med 5 dollar med, haha! men alltid något, ska föröska köpa ett rosa band med, vi får se vad jag kan hitta det. Och så fick det bli öronhängen från H&M med för 3$ de paret som saknas bär jag just nu så ni böhöver inte bli oroliga! Imorgon väntas en ny dag i NYC, vi ska nog försöka ta oss ner till 9/11 memorial och kolla där. Hoppas ni har haft en underbar lördag och att er söndag blir underbar den med! Jag vet att mina kommer blir det! Vi hörs! kan skypa på måndag för er som är intreserade, då är jag ledig ett tag i alla fall! haha! Ni får bild på de andra sakerna jag köpte med!
 
 

1 kommentarer

Anonym

28 Sep 2014 11:13

Åhhh Johanna vad coolt! Jag älskar vänner och hade gärna suttit i soffan... Fast jag hade hoppat kaffet... Vad mycket roligt du får vara med om;-) njut tjejen!
Vi mår bra, hösten har kommit hit vilket jag gillar. Jag har köpt en lååång vit stickad kofta som jag älskar;-) idag står det läxläsning och handboll på schemat hos oss. Ha det bra, många kramar från Nättrabyfamiljen☺️

Kommentera

Publiceras ej