Så för att bli lite kvinlig nu så fick jag min tid i månaden och frågade min värdmamma om vi kunde åka till super market och köpa ja tamponger, och hon bara jag de fixar vi. Vi åkte ditt efter att vi hämtat tjejerna från en playdejt och pappan och jag varit ute och kört och övat på att parkera. Det vissade sig sedan att hon redan hade massa hemma så hon gav mig ett 96 pack! jag 96 pack! och det som är mest konstigt av allt är hur de ser ut, ja de har alltså andra tamponger här än hemma, Helt sjukt fick typ testa med 3 stycken innan jag fattade hur allt fungerade! haha! slöa johanna! men nu så kan jag! man lär sig något nytt varje dag, over here 100 saker varje dag!
 
På eftermiddagen åkte vi till min värmammas mamma och hela släkten var typ där så träffade verkligen alla och banen lekte på själva och hade super roligt! Vi åkte hem till halv5/5 tiden och pappan och jag lekte med barnen medans mamman åkte och försökte hitta en ny kostym. Tyvärr utan någon lycka, men precis som allt annat så beställer man hem från internet då, håll i haten de gör i princip all deras supermark shopping på nätet, förutom de få saker som inte finns där! Så skumt! men men man får väl vänja sig! Efter de så beställde vi kina mat, som ser helt annorlund ut här än vad de gör hemma men ja de var helt okej, det enda positiva är att de kommer direkt till dörren! Så smidigt!!
 
Idag har jag pratat med pappa och lisa på morgonen och berättat om allt och nu på kvällen ja kvällen, fråga mig inte vad Emmelie och Janna gjorde uppe vid 2 men men, skönt för mig att få skypa på kvällen för en gångs skull. Men vi fick ihop ett samtal med! Veckan som kommer ser ut att bli lung, ledig hela dagarna men jobbar till 9 nästan varje kväll eftersom min värdmamma har event eller möten varje kväll denna veckan, och pappan jobbar alltid till sent.
 
Nu ska jag kolla på the fosters och pretty little liars och sedan gossip girl. Jag hoppas att tejerna inte väcker mig imorgon, börjar vid 4pm så ska träffa en annan au pair på dagen och sova ut på morgonen! De har väckt mig vid halv 8 respektive kvart i 7... haha! ja allt böprjar på en gång! Godnatt Usa och godmorgon Sverige! 

2 kommentarer

Mamma

21 Jul 2014 08:33

Godmorgon! Nu sover du nog gott 😊 men här i Sverige, Karlskrona är klockan redan halv nio och det är dags för frukost. Ha en bra dag min gullunge! Puss o kram

Mamma

21 Jul 2014 09:22

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ❤KRAMAR FRÅN MAMMA O CARLA

Kommentera

Publiceras ej