Idag så vaknade jag som vanligt till vid 4am och somnade om till och från, vid kl halv 8 så hörde jag att någon öppnade min dörr och stod och stirrade på mig, det var H som hade kommit ner springande och ville väcka mig. Vi satt och pratade i min säng ett tag innan vi gick upp och åt frukost. Så trevliga barn båda två!
 
Idag har jag också kört för första gången, yeah! Vi överlevde båda två! haha jag och min värdpappa! För att vara första gången i en automatare tyckte jag det gick bra, jag börja förstå hur området ser ut och snart, förr eller senare kommer jag hitta min väg bra! Som tur är finns det gps i bilen som jag någonsin skulle tappa bort mig så kan jag använda den för att hitta hem! Btw alla bilar har typ en kamera där bak när man bakar, himla smidigt. Man kan ju se om något barn kommer ut springande eller liknande, så mycket bra funktion!!
 
Sedan har jag bara hängt med barnen och vid 12 kom Ola som skulle skjusa mig till vår LCC där vi skulle ha bbq, så träffade andra au pairer i området! Himla trevlig, två av tjejerna frågade om jag vill med till en outlet på typ andra sidan av long island typ 1-1,5 h, så gjorde världens kap! Köpte ett par nike air för 40§ typ 270kr!!! helt otroligt ju!! haha! de hade också en mikel kors butik så ditt kommer jag förr eller senare åka till och köpa en snygg ny väska!! De tog typ hela kvällen var hemma vid halv 8 och precis efter kom familjen hem och vi la tjejerna i sängen så de kunde sova. Satt sedan och pratade med mina värdföräldrar och pratade om allt möjligt, känns verkligen som en sjuk bra familj även om jag har mycket att lära och vänja mig vid!
 
Imorgon har jag fixa lite skype möten, ett med pappa och ett med Janna och Emmelie! Himla trevligt! Nu ska jg sova och kolla på lite gossip girl innan de med! Tog btw endast en rad choklad idag av min marabou! Kan man inte skaffa nya lätt får man verkligen njuta av varje tugga och äta långsamt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
flickorna hade gjort en fun skylt till mig som jag fick när jag kom! Verkar som de gillade presenterna med! Alltid roligt!!!
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

Mamma

20 Jul 2014 10:07

Vilka snygga skor! Låter som en bra lördag ☺ vi har varit ute o sprungit o sitter nu nyduschade o äter frukost! Kramar i massor till dig ❤

Mormor

20 Jul 2014 20:33

Kul att se att du har det Bra. Många kramar mormor och morfar

Mormor

20 Jul 2014 20:34

Kul att se att du har det Bra. Många kramar mormor och morfar

Anonym

20 Jul 2014 21:17

Hej du;-)
Åhh så härligt att du mår bra! Vi följer dig varje dag på bloggen, kul att se hur du har det! USA är stort och det finns saker, funktioner som vi häpnas av.... Ha det riktigt bra;-) kramar från Nättraby familjen

Kommentera

Publiceras ej