Började som vanligt vid 7 idag, barnen åt frukost klädde på sig och satt vid ipaden innan skolbussen skulle hämta dem. Idagvar vi alla tre vuxna, pappan är ju alltid hemma på morgonen medans mamman aldrig är hemma på morgonen, men idag var vi alla tre. 

Min favorit frukost! 

Tillbaka till oss tre, detta eftersom min värdmamma hade tagit ledigt på morgonen eftersom att M hade besöks dag på campet idag! Så jag och min värdmamma åkte ditt och såg när hon spelade fotboll och simmade! Hon är väldigt bra på att simma vilket gör mig lite lugnare nu när vi ska bada i poolen haha! Efter de lämnade jag min värdmamma vid tåget så hon kunde åka in till jobbet i NYC! Jag åkte då hem och hämtade pengar så jag kunde betala bensinen eftersom jag var tvungen att tanka! Lättare sagt än gjort! För det första så behöver jag inte tanka bilen själv, jag kan bara köra in sitta i bilen och så får personen som jobbar där göra allt jobb... Jag körde ju självklart in med tanklocket på fel sida och så ställde jag dumma blondin frågor men ja gjorde förhoppningsvis hans dag trevlig och roligare... 

Efter den stunden i mitt liv åkte jag till Saskia och hämtade henne varpå jag var super hungrig så vi gick och åt direkt! På en asiatisk resturang! Hon åt sushi och jag åt kyckling teakiy gott var det och åt med kinapinnar pluspoäng! Haha! 



Sedan gick vi till starbucks! Så amerikanska är vi! Jag tog en frappucino caramel! Super god! 



Sedan körde vi till ett stort köpcentrum 20min ifrån och jag har nu mera varit inne i Victoria secrets, forever 21, Bloomingdales och ja massa annat fint! I alla fall köpte jag inget idag yeah for me! Har kommit fram till att jag ska fråga mina världföräldrar om jag får möblera runt lite i rummet! Med andra ord fixa en väg till min säng! Haha! 

När jag körde hem hade jag denna bilen framför mig! Byte fil så fort jag fick möjligheten! Ända positiva med minst två filer överallt! 


I övrigt är allt bra här, ätit min första grillad cheese och vardagen börjar forma ett nytt mönster! Äntligen lite rutiner! Som jag längtat efter er! Imorgon kommer vår städerska jag hoppas jag inte behöver vara hemma när hon är här eftersom det bara kommer kännas som att jag är i vägen hela tiden! Vi får se, ska kanske träffa Ola om hon hinner hon ska åka hem till Polen så hon behöver packa egentligen. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda! 

Godnatt USA godmorgon Sverige!! 


2 kommentarer

Mamma och Carla

24 Jul 2014 09:22

Tänk Hej jag heter Johanna nästa gång du ska tanka 😊 puss och kram

you know who

25 Jul 2014 23:33

Gillade du forever21 ;)?????

Kommentera

Publiceras ej