Så där, kom hem sent igår eftersom att de var Saskias födelsedag så på dagen åkte vi in till NYC, vi eller ja Saskia shoppade loss och jag köpte en present till henne, försökte hitta något i DC men lyckades inte men hon var ju med när det köptes så visste att hon skulle gilla det! Vi gick sedan vid lunch tid mot panera bread och tog med oss mat för att kunna ha en liten piknick i Central park! Himla mysigt och sådan fin utsikt! Såg hästar med, så var sååå nära på att springa fram och bara lukta! Saknar mina fyrbenta vänner men nästa vecka har jag plannerat att ta tjejerna till en djurgård så vi får hoppas på att det finns hästar där som man kan lukta på! Haha. Men jag skulle sedan jobba ett par timmar så vi drog oss hemåt och när jag slutat hämtade jag upp henne igen och vi begav oss mot the cheesecake factory! Vi åt supergod mat, jag skvallrade till servitrisen så vi fick et ljus i cheesecaken och vi sjöng för Saskia, så där amerikanskt som man alltid gör på filmerna!
 
Så eftersom att vi kom hem så sent igår hade vi en välbehövlig slapp dag. Vi kollade på film åt rester från Cheesecake factory, man orkar ju aldrig äta upp allt så man har alltid en lunch till dagen efter! Perfekt om ni frågar mig! Sedan skjusade jag hem henne och tjejerna kom, vi åkte till Liz mammas hus och åt där så inte så jobbig dag för mig, ser både fram emot och ratar att jag ska ha dem hela nästa vecka.. Är ju inte vann vi det och vet inte hur mina dagar kommer se ut, för jag får ju inte jobba mer än 10h. Men men, det löser vi!
 
Nu ska jag kolla på paradise hotell och idol! Vi hörs!
 
 

Kommentera

Publiceras ej