Så igår så var jag mest hemma hela dagen och tog det lugnt, kan behövas! Men åkte till shopp and stop och köpte ingredienser till knäckebröd, så jag började laga de och så och när jag äntligen var klar och tog ut de från ungnen hade bakplåtspappret fasnat på knäckebrödet.... så det var ju tråkigt! Måste trycka ut de ännu mer och dela upp degen på två delar, deras plåtar är mycket mindre! Men ska se om jag gör nya idag!
 
Sedan kom tjejerna hem och strax efter de så åkte de till liz mamma, jag hade planner med Saskia så följde inte med. Utan hämtade henne och vi begav oss mot cheesecake factory! Tog typ 20min att köra ditt så det var ju bra, när vi kom fram fick vi vänta 10 minuter och sedan fick vi ett bord, jag åt en bbq pulled pork burgare med sötpotatis ponmmes, hur gott som helst med fick ju otroligt mycket mat så orkade inte äta upp allt!
 
Saskia och jag delade på en cheesecake för som ni ser så var den med mega stor! Den var dock hur god som helst och när vi åkte därifrån var vi sååååå mätta!
 
 
 
Hittade den här lilla kompisen med i mitt rum! yeah! Men tillslut tog jag mig modet att gå fram och d*da den och spola ner den i toan! Perfekt!
 
 
 
Hittade denna på facebook med, tycker den är hur rolig som helst! Nu på morgonen hade vi bagels till frukost, himla gott, idag har jag inga direkta planner och vädret är dåligt så ska läsa lite och har en bok att hämta på biblioteket så ska nog göra det med, se om jag ska baka om knäckebrödet med!
 
 

1 kommentarer

Mamma o carla

02 Aug 2014 21:58

Oh vad gott det ser ut! Sötpotatis pommes måste vi testa när vi kommer över 😊 puss o kram

Kommentera

Publiceras ej