Idag var det torsdag och samma morgon rutin som vanligt, skönt med rutiner!! Barnen åkte till camp och jag fixade allt och gick sedan till mitt rum, läste klart if i stay och grätt... Sedan var det dags att åka och hämta Anna, hon bodde nära mig så det var ju bra! Började prata med henne och vi åkte och hämtade upp Saskia! Vi åkte in till "stan" och åt på en asiatisk resturang åt sushi igen, inte min favorit men är faktiskt helt okej. Denna gången var de med rått kött och de gillade jag inte men de mesta andra var gott! Sedan gick vi till 16 handels och åt frozen yoghurt! Så smaskigt, körde sedan hem Anna eftersom hon var tvungen att jobba igen. Jag och Saskia åkte till bibblan och lånade lite nya böcker, vi får se om de är bra eller ej, bland annat första boken i gossip girl serien, finns dock typ 13 stycken... men har ju 11 månade på mig! Sedan åkte vi hem till mig och kollade lite film innan jag skjutsade hem henne och min jobbdag fortsatte igen.
 
Fast idag hade Hannah med sig en kompis hem så det var en playdate, japp en playdate. Men för min del så är det rätt skönt, då behöver man mest bara hålla koll på dem och jag kunde ta det lungt, tvätta lite och fixa med allt annat. Sedan åkte hon hem och det var dags för middag, idag blev det grilled cheese! Mackor i stekpannan med ost på och sedan ihop tryckta som en toast typ! Jag kokade ägg och åt en äggmacka med kaviar! Så mumsigt, barnen tycker dock inte om kaviar, men men. Jag förstår dem, det är ju lite speciellt. Morgan hade för sina egna pengar köpt ett barbi häst paket som kom idag, så de öppnade vi och lekte med efter maten. Nu är barnen duschade, ner bäddade och nu sover dem. Så nu ligger jag i mitt rum med dörren öppen och skriver och väntar på att klockan ska slå 9 så jag kan kolla på Project runway!
 
Imorgon ska jag och Saskia försökta ta tag i att hitta ett gym, vi får se hur det går! Det börjar bli dags nu känner jag! Haha, måste börja använda crosstrinen här hemma också! Nehe nu så blir det Project runway! Vi hörs, hoppas ni har det bra på andra sidan av atlanten!

1 kommentarer

Mamma och Carla

08 Aug 2014 09:35

Kul med en ny tjej! Har alla eget gym i USA kanske 😊 puss puss

Kommentera

Publiceras ej