Så måste verkligen ta tag och skriva inläggen på kvällen är mycket enklare. Men igår efter att vi lagt tjejerna var jag så sugen på att fortsätta läsa och tiden rann iväg och sedan orkade jag helt enkelt inte skrive något. Så precis som min tisdag får ni min onsdag dagen efter. Inte för att de hände speciellt mycket var mest hemma och försökte få bort huvudvärken och läste, skypade lite med mamma med och sedan kom Carolina, Selma och Ebbe så vi skypade en snabbis med! Super trevligt!
 
Tjejerna var super trötta när de kom hem igår, Morgan sa till och med Johanna kan jag gå och lägga mig nu, vilket jag svarade med att vi går och läser en bok, de ville de ju självklart inte så vi lekte lugna lekar vilket passade mig perfekt eftersom jag inte kände mig hundra ännu. Sedan åt vi och liz kom hem, antingen tisdag eller onsdag kväll kommer alltid barnen mormor och morfar hit eftersom de vill träffa sina barnbarn så de var här en runda med. De är väldigt trevliga så vi satt och pratade, mest om de lokala händelserna.
 
I tisdags natt så exploderade nämligen ett hus här i Port Washington och en man dog, husen och bilarna runt de exploderade huset blev med skadade. Det vissade sig vara en man (han som dog) som hottade sin fru plus 2 åriga barn att han skulle sätt eld på huset, kvinnan ringde polisen som kom snabbt och de luktade gas ock evakuerade alla husen runt omkring och när de precis fått ut kvinnan och barnet i huset tänder mannen på och huset exploderar. Vår granne hade tydligen kännt att marken rört sig och trodde det var ett trädd som trillat på huset. Det är helt sjukt och tur att vi inte bor så nära området!
 
Idag ska jag träffa en ny tjej med Saskia och lunch, sedan ska Saskia och jag till biblan måste låna nya böcker, är inne i en bok fas nu!
 
Skriver ikväll!

Kommentera

Publiceras ej