Så idag var dagen, dagen då jag skulle få träffa på Sverige igen, läsa svenska skyltar men tyvärr ingen svenska pratat! Borde inte alla på IKEA kunna svenska... haha skämt å sido! Men att köra in på pakeringen vid ikea var verkligen underbart, att stiga in i varuhuset och inse att det är precis som i Kalmar var underbart! Jag gick med Saskia och även om hon inte är svensk sa hon att detta var hemma för henne med för det ser exakt lika dant ut i Tyskland! Så himla coolt på något sätt! Men kul hade vi, mat åt vi och en massa kötbullar blev det! Gifflar och de obligatoriska värmeljusen åkte ner med mycket annat som sedan kunde höja stämningen i mitt rum. Mitt rum som om jag får säga det själv var rätt grått och tråkigt när jag kom, nu har det fått lite mer färg och mer ska det bli! Saknar en blomma! Något som jag på senare tiden började gilla på mitt rum hemma med, så imorgon ska jag på blom jack! Mycket mer är inte plannerat för morgon dagen! Nu ska jag göra mig redo för ett nytt avsnitt av the fosters! Lite bilder från dagen och mitt rum! Har ingen före bild men är super nöjd med resultatet! Och ÄNTLIGEN sängen om en vägg!!!! som jag älskar min vägg!! Fick även mitt material för att brevrösta idag, så ska klura ut hur man gör och sedan skicka tillbaka de till Sverige! Hann även med att prata med pappa och även syster yster och mamma och Carla! Tänkt att jag snart varit här en månad! Helt sjukt om man tänker efter!
 
 

Godnatt Usa och Godmorgon Sverige!

1 kommentarer

Mamma o carla

05 Aug 2014 12:30

Rummet börjar ju se riktigt hemtrevligt ut 😊 Ikea är toppen! Kram o puss

Kommentera

Publiceras ej