Idag var både jag och Saskia lediga, vi velade mellan stranden och NYC! Vi visste att det skulle bli en fin dag så stranden blev det! Vi köpte med oss frukt, frallor och Philadelphia med grönsakskombo! Den var riktigt god! En god grönsaks dipp eller till chips kanske? Vi får se, vi åkte ut och jag som skulle köpa solkräm glömde ju de! Så nu mera är jag en kräfta, men med denna dagen bakom sig är det okej ändå! Det var varmt i vattnet och som en strand dag ska avslutas, med sand överallt! Är ju beoroende av tops så när jag duschat av all sand och skulle topsa öronen var de också fulla med sand! Men nu är jag nog sand fri! Åkte och hämtade Saskia igen och vi åt asiatiskt och sedan blev det bio! Vi köpte de vanliga sötpotatis chipsen och idag köpte jag 70% choklad med, samma märke som hemma! Vi kommer in och precis som överallt så älskar ju amerikanerna deras Ac! Och här var den väldigt hög och jag hade glömt en extra tröja... Så jag satt och frös hela filmen! Mitt i filmen sätter de på extra Ac med! Tack liksom! Så kunde inte riktigt fokusera på filmen men men! Den var sjukt bra ändå och både Saskia och jag tror det kommersen fortsättning, har ju läst andra boken med så vi får se hur det blir! Nu är jag hemma igen nerbäddad i min varma säng och kollar på Idol! 

Ska passa på att önska Alfons grattis på sin 1-år dag! Hoppas han fick blåsa ljus och att Pim fick lite uppmärksamhet med! Du är allt konstig kära syster! Men är det födelsedagspresent ärret, människa eller djur... 

Fick ju ett baby lip med av familjen Åberg innan jag åkte som används flitigt och som snart är slut så köpte ett eos idag med jordgubbs smak! Så gott luktar de! 

Imorgon vankas jobb, Hannah är sjuk så vi får se hur det hela blir. En lugn dag blir det bog, kanske blir kanelbulle bak? Idag fick vi reda på att vi får en ersättning för kylskåpet med! Äntligen! Vi hörs! 




1 kommentarer

Anonym

26 Aug 2014 17:51

Åhhh Johanna vilken mysig dag! Stranden och bio med en härlig kompis;-)
Vi har soffkväll som avslutning på dagen. Nästa vecka drar barnens aktiviteter igång.. Jag tittade förbi på Alfons kalas och gav goda presenter... 1år är en milstolpe i livet;-)
Tack för vykortet, kom idag.
KRAM från Nättrabyfamiljen

Svar: Mysigt! Mamma skickade fel adress så var ju tur att de kom fram ändå:) kramar
Johanna

Kommentera

Publiceras ej