Helt sjukt, idag är det 50 dagar kvar och tiden har gått så snabbt! Känns lite som att det var igår det var 100 dagar kvar men ändå inte! Tiden nu kommer gå så snabbt! Nästa vecka (imorgon) ska jag bara gå i skolan på onsdagen en liten stund och övriga veckan präglas roliga event och ledigheter! Ska försöka hitta lite presenter som jag vill köpe till värdfamiljen också, som ska vara mycket svenskt på engelska såklart! Haha!
 
Skulle pratat med familjen idag egentligen vid 15:00 men fick ett mejl lite innan där mamman L frågade om vi kunde ta det 1,5-2h senare vilket jag inte kunde eftersom vi skulle iväg och fira morsdag hos mormor och morfar! Men vi bestämde nästa vecka på söndag istället, så det kommer bli toppen!!
 
Imorgon blir det jobb och sedan ska jag åka äntligen uttnytja min 18-år present, fick en tur ridning i skåne av min mobro och hans fru men sedan blev hon gravid och vi har därför inte kunnat ta det tidigare men så nu har vi äntligen bokat igen! Kommer bli toppen!!
 
Nu ska jag kolla lite på Ugly Betty och kanske läsa lite med, har idag förhoppningsviss skickat in mitt sista arbetet på gymnasiet om jag inte behöver komplettera något, har bara matte nationella muntliga delen kvar! Så skönt!!
 
Idag är det som sagt 50 dagar till USA och 17 dagar till studenten, gud vad tiden går snabbt!
 
 

Kommentera

Publiceras ej