Usch idag är en sådan dag när alla måsten bara trycker ner mig och jag längtar till framtiden! Usch! Jag vill att tide ska gå snabbt nu men ändå inte eftersom jag har så mycket som jag måste hinna med! Både det ena och det andra, på tisdag ska min klass till Lund och kolla på högskolan där vilket jag inte alls känner att jag behöver, viserligen kommer jag säkert tvingas läsa på högskola för eller senare i mitt liv men just nu så är det ett stort NEJ och jag har många andra saker som kommer komma framför det och kanske blir jag kvar någon annan stans än i just Sverige! hur kul hade inte det varit?
 
  • Om 26 dagar börjar mitt efterlängtade jullov!
  • Om 30 dagar är det Julafton! (måste köpa julklappar)
  • Om 56 dagar fyllar jag 19 år!
  • Om 69 dagar åker vi till Idre och åker skidor!!
  • Om 199 dagar tar jag studenten!
  • Om allt går som planerat åker jag till USA om 282 dagar!!
Hoppas nu förstår nu varför jag på ett sätt vill spola fram 150 dagar men på ett annat ser fram emot endast 26 dagar framåt även om de kommer vara fyllda med plugg....

Kommentera

Publiceras ej