Ja och nu sitter jag här igen och gör allt annat än jag borde eftersom att jag inte vill öva till mitt matte prov. Hade ju lov förra veckan men jobbade alla dagar plus måndag och tisdag denna vecka vilket innebär att mina pluggplanner som jag hade gick i kras eftersom jagh var så trött efter jobbet när jag tillslut äntligen kom hem...
 
Så aa nu sitter jag här och har fastnat på ett tal och känner att livet verkligen suger och att ja varför valde jag matte`?!`!?! en fråga som jag ställer mig allt för ofta nu för tiden... Asså det går verkligen inte som jag vill!!!! Blir såååååå arg på mig själv då!!!!!
 
Men aa uppdate på livet,  har som sagt jobbat mycket så är ass trött!! Barnen var riktigt trottsiga idag och gjorde inte alls som det var tänkt.... Asså kill me know!!! Man blir så less och ens tålamod tar verkligen slut på en fort när man gång på gång får tvingas upprepa samma mening och inget händer lixsom.... men men! Antar att det är bra att öva för barnen mina så kallade värdbarn är ju i lite tråtsåldrar men förhoppningsviss går det bättre när det bara är 1/2 gemför med 10-13... en lite annorlunda siffra...
 
Men som sagt var någon som skrev att det är 7 veckor till påsklovet, och efter det 3 veckor till mösspåtagingen och sedan 3 veckor till balen och efter det endast 1 vecka till studenten!!! vilket blir 7331 och baklänges 1337 (ELIT) så aa känns ju ändå helt okej med 19 veckor kvar till USA med, asså tiden kommer gå såååå jäkla fort!!!!!
 
Men nu ska jag se om det blir gossip girl eller matteboken som kommer underhålla mig nu ett tag fram över.... Men som det ser ut nu blir det nog gossip girl, kanske ska gå ner och baka med?? haha!! allt för att slippa plugga!!!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej