Alltså gud vad tiden går fort ändå! Fattar inter hur den bara rinner en mellan fingarna! I helgen har jag köpt studentpresenter, fixat naglarna, fixa kort till mina paket som jag ska ge bort (gjort egna!!!), satt upp party tältet, hjälpt min morbror att flytta en lekstuga, ha hästen, gå på födelsedags kalas, ha myskväll med bästis, bada i bad tunnan och sola en massa! Ja och en massa mer! Här ligger vi inte på lat sidan! Just nu sitter jag och fixar en spellista till min student! Det går super bra! Haha nej ! försöker komma på massa låtar som man lyssnade på när man var liten! Haha! men det börjar ta form!
 
Idag har jag varit på möte på mitt sommarjobb och gått igenom lite grundlägande saker, typ sådant som man redan visste och har räknat ut! haha! nej men det blir nog bra! Vi hade brandövning med, typ det ändå som var av vikt! Men men! Nu är det gjort med i alla fall, fick mitt schemma med och slutar redan den 8 juli så var ju bra, har då ett par dagar på mig att säga hejdå och packa packa och packa!!! haha!! De största problemet redan nu! haha!!!
 
Idag var jag också inne i stan och lämnade tillbaka mina byxor från bikbok eftersom det gick sönder super snabbt! Så besviken betala 600kr för ett par byxor som inte ens kunde hålla i en månad!!! och hittade inte kvittot för det slängde jag... åh typiskt mig! Så fick ett tillgodokvitto på 599kr... så drygt ska be mamma gå in och köpa ett par byxor och sedan lämna tillbaka dem och då få pengarna tillbaks... haha! my plan!!! haha!!!
 
Nehe har tagit halva dagen att skriva detta för har sprungit och gjort en massa i mellan... haha! Så nu har jag precis blivit klar med mina presenter till mina älskade vänner, så nu kan jag också gå på andras studenter! haha! perfekt!!! Nehe nu måste jag ner i badtunnan och svalka mig! snart tar värmen död på mig!
 
Vet att mitt lillfinger ser helt fucked up! haha men ja det blir så, försökte att dra in de men gick inte riktigt så nu får kolla på naglarna istället! 

Kommentera

Publiceras ej