Idag fick jag ett mejl från världens bästa värdfamilj och värdmama, hon skrev att de hade fixat en present som jag kommer att få på traning school och dessutom så har det betalat för rundturen i NYC som man kan göra på torsdagen! Hur gulligt och snällt är inte det! Det får mig bara att ytterligare inse vilken bra familj som jag valt och som valde mig, hur glad jag blir över att få ett sådan bra välkomnande! Att redan känna sig som hemma även om jag inte är där, så tacksam för denna fina familjen som jag hoppas få lära känna otroligt mycket mer under mitt komande år! Tack finaste familjen!
 
Idag var jag för övrigt i Kalmar och shoppade med finaste Erza och gick på IKEA, och åt... haha! Typ de vi gjorde där, eller det känns som de i alla fall, man kan alltid köpa fler kläder och sitta på väskan när den ska stängas men man kan inte köpa möbler och prydnas prylar för de får inte plats alls så var mest där för att uppleva IKEA en sista gång i Sverige! Nu får vi snart se hur den ser ut i USA! yeah! Det börja slå mig mer och mer att det faktiskt börjr dra ihop sig och att min vänta snart alldelse snart är över! Imorgon säger jag mitt första farväl för ett år! Min fina barndsomsvän som stått ut med mig i 10år i skolan ska i helgen flytta till Göteborg, kungsbacka och därför får jag säga hejdå till henne redan imorgon! Vi får se om vi kan hålla tårana bort!
 
Nu ska jag djup dyka ner i Allegiant den sista boken i divergent serien som självklart läses på engelska!

Kommentera

Publiceras ej