Hej, idag var jag ledig på morgonen, blev dock "väckt" av tejerna, bestämde mig för att inte gå upp även om jag vaknade eftersom klockan bara var 7. Vid halv 9 pratade jag med mamma som skulle iväg och plocka hallon. Efter de så gjorde jag mig igordning och så tvättade jag lite innan jag skulle hämta upp Saskia... De var lättare sagt än gjort! Gps i bilen ville inte hitta hennes adress... Men tillslut så fick vi ihop de och träffades! Tur var väl de, himla trevlig människa! Hon visade runt mig och tillslut åkte vi och shoppade!! 

De var här jag hittade mina Lauren Ralph Lauren! Älskar dem och endast 31$ typ 200kr!!!! Skulle aldrig hända i Sverige!! Nöjd och glad gick vi till en väldigt amerikansk resturang och åt min första rediga burgare!!! Innan detta var vi på starbucks och tog en första drink där! Och slutade med att vi gick till 16 Handels och köpte frozen yoghurt! Himla gott! Vi åkte ner till vattnet och satt där och åt! Sedan skjutsade jag hem henne och nu sitter jag här och väntar på barnen! Ska bli roligt och spendera lite tid ensamma med dem! Vi får se vad vi kan tänkas hitta på! Ikväll är det pretty little liars och imorgon står klockan på kvart i 7 :) alls i Sverige kanske inte har lagt sig ännu för en gångs skull! 

Har ju namnsdag idag med!









7 kommentarer

mormor morfar

21 Jul 2014 23:40

Hej Johanna
Grattis på namnsdagen. Din vistelse i USA låter mycket kul. Avundas dig. Upplev så mycket du nånsin kan. Ingen kan ta det ifrån dig.
Många kramar från oss

mormor morfar

21 Jul 2014 23:40

Hej Johanna
Grattis på namnsdagen. Din vistelse i USA låter mycket kul. Avundas dig. Upplev så mycket du nånsin kan. Ingen kan ta det ifrån dig.
Många kramar från oss

Anonym

21 Jul 2014 23:41

Hej Johanna
Grattis på namnsdagen. Din vistelse i USA låter mycket kul. Avundas dig. Upplev så mycket du nånsin kan. Ingen kan ta det ifrån dig.
Många kramar från oss

Anonym

22 Jul 2014 00:56

Grattis på namnsdagen! Kram från syster 💙

Mamma o Carla

22 Jul 2014 09:26

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN, hoppas du får en bra dag! Kramar från oss

Mamma o Carla

22 Jul 2014 09:44

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN! 😍hoppas du får en bra dag! Kramar från oss 😚❤

erza

23 Jul 2014 19:27

Snyggaaaaaaaa;) gillade dina andra nike skor som du visade igår med...

Kommentera

Publiceras ej