Just nu så sitter jag och försöker skriva klart en engelska inlämning, den handlar om what about those swedes, så är rätt tråkig att skriva och känner att jag mest bara skriver massa tankar, om det är fel eller ej återstår helt enkelt att se. Engeslkan skulle vara klar innan 11... så får ta och verkligen sätta mig med den nu så att jag kan skicka in den och sedan försöka ta tag i matten. Med andra ord kommer det sluta med att jag sitter och gör massa annat än matten eftersom den är så dryg och svår!! Asså har aldrig haft svårt för matte förens nu, åh blir galen på mig själv att det inte gå bättre menmen, det kommer nog snart igen. När jag väl fattar de så brukar det gå bra. men nu så måste jag typ ränka om hela kapitlet för att jag ska kunna fatta något så vi får se hur det hela blir som sagt....
 
men nu till det roliga! Håller på och skriva en lista "hundra saker att göra i USA", frågade en som är i USA nu om hon hade någon lista hon kunde dela med sig av, men hon hade inte de, just för att inte göra sig besviken fall hon intre hann med allt. Och visst jag förstår henne, men om jag inte hinner med allt på min lista så känner jag att jag inte kommer dö, men det känns ändå roligt att ha en lista så man kan bocka för när det är klart så man kan känna att man gör något! Så om det är någon som har något förslag på vad som skulle kunna vara roligt att se eller hitta på får ni mer än gärna kommenterar.
 
Imorgon så fortsätter min resa mot blond igen, syrran ska slinga det och har under tiden då jag skulle göra engelska suttit och klippt folieremsror, så drygt! Har ju långt hår så man kan inte använda hettan så hon måste ha folie men på salongen har de inte så långa så då fick jag sätta mig och klippa dem helt enkelt. Drygt men klippte många så man slipper göra det nästa gång.
 
Nu ska jag ner och hämta min B&J som jag köpte i fredags, köpte den nya smaken med grekisk yoghurt och vanilj med honung, är ju ett stort fan av vanilj glass så det fick bli den! Men den var sjukt god, dock inte lika god som vanilja men det beror ju säkert på att det är mindre kalorier i denna än i de vanliga.,. Hahha som vanligt ska de kalorihöga maten alltid vara godast!! Kunde det inte vara tvärtom för en gångs skull?!??!
 
Nehe nu ska jag ta trappan ner och hämta galssen och skicka in engelskan innan 12!! Vi får se om man lyckas eller inte... Hoppas ni alla ha en bra dag så hörs vi!!!
 
 
 
 
 
Åhh snart är jag där!!! endast 141 dagar kvar och innan de är det studenten 108 dagar!!! Galet vad livet leker med en!!!

Kommentera

Publiceras ej