Tog mig i kragen efter att förra inlägget skrivits och gick till stallet och mockade och fixade med allt. Tog sedan in Brewly och stod och borstade länge och myste! Sedan begav vi oss på en PW, haha! Så vi vart ute och gick i 45 minuter! Så härligt! Han skötte sig bra och var lugn nästan hela passet. Har inte ridit ut så mycket i år så det var nog ganska psykiskt jobbigt för min lilla man, men också skönt med miljöombyte och en annan träningsform. Hittade en plats i skogen med vitsippor som bara skrek - Johanna ställ Brewly här och ta ett foto! Så du var man ju tvungen att göra det! Det resulterade till den finna bilden ovanför på min älskade älskling! Om en stund ska jag bort igen och borsta och ta in honom och sedan ge han hans medicin. Vi får se hur det går.. men jag tror inte det ska vara någon fara!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej