Så nu börjar de sista i skolan bli gjort.
  • Har gjort de sista på filosofin, nu behöver jag bara visa mig på lektionerna så får jag mitt slutbetyg!
  • Geografin är också klar, får se vad jag får på den sista uppgiften nu, om jag får bra är jag klar där med annars får jag nog komplettera en uppgift där.
  • Politik och hållbarutveckling, håller på med en hemtenta som jag skriver på lite hela tiden
  • Samhäll, har en opponering kvar och ska då även gör visa ändringar om de så krävs.
  • Svenska, nationella muntliga och se om det finns tid att göra den skriftliga med eftersom jag var sjuk när den gjordes.. Jag hoppas på nej! Annars är jag klar där med!
  • Engelskan ha jag Cambrige kvar, ar muntliga imorgon och nästa lördag inte helgen som kommer utan helgen efter är det de andra 4 delarna som ska göras = mycket engelska plugg nu!
  • Matte listan är dock lite längre.... :( Ett prov på kapitlet, ett nationellt prov, ett muntligt nationellt och sedan är jag klar om jag inte behöver komplettera för att få de betyg jag vill.
  • Sedan har jag spanskan med, men vet i katten vad vi gör där.. men den lär väl hålla på ända in i slutet :( men men...
Sedan har jag inte fler kurser, men allt lider mot sitt slut. Har börjat följa min gamla skola på facebook och nästa vecka med valborg brukade de alltid lägga in massa studiedagar så man var ledig! Så skönt! Istället går jag på en skola där man dagen efter jullovet väljer att lägga studiedag men klämdagen 2 maj väljer att vi ska gå i skolan! Hur jävkla dum får man va???
 
Nu sitter jag inne i syster lysters lägenhet och kollar på one tree hill och väntar på att hon ska komma hem så vi kan äta! I kväll blir det lugnt annars, skönt att sova i stan så man slipper ta bussen 40 minuter innan man börjar, nu kan man gå hemifrån 15 innan man börjar istället!! Lyx!

Kommentera

Publiceras ej