Idag gjorde jag min första del på cambridge certificate in advanced english, usch! Det var så jobbigt och var nervös hela dagen, men var så skönt att jag kunde göra den med bästa Erza. Skönt att ha någon att ha som trygghet när man sitter mitt emot två andra personer sitter och bedömmer en. Men de två examiner var snälla och manen som vi kallar hippe utrsålade sånt lung i hela rummet! Så vi hoppas verkligen att det gick bra, men som sagt nu är det bara 4 delar kvar!

Idag är det 12 dagar kvar! usch! Hoppas verkligen att det kommer gå bra! Hade varit så skönt!! Hoppas jag kan läsa någon bra kurs i USA då med kanske. Krävs ju ibland eftersom man behöver visa sin engelska nivå om man inte har engelska som mordesmål. Men nu ska jag få diplomet först och ja för att få de måste jag klara provet ju! hihi
 
Just nu pluggar jag och kollar på ett av mina favorit avsnitt på hela One Tree Hill serien! Sängon 3 avsnitt 16 med namnet With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slep.
 
Här har ni promo, enjoy and watch! Rekomendera verkligen hela serien! Endast 187 avsnitt....
 
 

Kommentera

Publiceras ej