Är helt slut efter denna helgen! har ju varit duktig men mina tankar går till morgon dagen och om jag ens kommer kunna komma upp ur sägen imorgon! Jag ni hör!! Så vad har jag då gjort?!?!? haha det är inget allvarligt mer än att jag har trännat body pump två dagar irad och idag blev det ett step pass innan med så får lixsom ont i armarna nu när jag sitter och skriver.. förstår ni träningsvärken då? haha men annars så har det varit en lugn helg. I lördags åkte jag in till stan och handlade ett par byxor på Bik bok, de hade 40% så lika bra att passa på! Sedan hämtade mamma mig och vi åkte runt på lite loppisar och sedan till Amiralen och åt först innan vi gick in på coop och handlade. Sedan hem och villa typ, idag så har jag bakat lussekatter och sedan då också tränat. Ungefär vad jag hunnit med denna helgen! Nu har jag en fullspäckad vecka framför mig och imorgon ska många saker tas tag i! Nu jäklar Johanna! Jullov om 33 dagar!!! Kämpa! Och om 206 är det studenten! och om allt går som planerat sitter jag på ett plan mot USA om 289 dagar!!! Nu håller vi tummarna och hörs senare nästa vecka! Hej svejs!
 

Kommentera

Publiceras ej