Åh sitter men den j*vla matte nu... Varför var jag så dum att jag friviligt valde matte 3b? Kan någon svara på det åt mig? Om jag inte hade valt matten hade jag varit klar med allt pluggande år 2013 men nej, Johanna valde matte så än är det inte klart... Så ja på torsdag är det matte prov och jag vill bara spy på den.... DÖÖÖÖÖÖ MATTE! DÖÖÖ JÄVLA DERIVATA! JAG SKITER I LUTININGEN!!! (oj oj ta det inte så hårt).
 
Imorgon har jag egentligen 3 lektioner men funderar på att skita i ena så slipper jag håltimmen i 3h typ.... så ja jag skiter nog i den... haha!
 
Imorgon ska jag och mamma julpyssla med mina kusiner och två barn vänner. Så mysigt! Ska passa på att ta ett(läse massa) foto på barnen och mig så kan jag ha med det på min au pair ansökan. På söndag ska jag skicka in den! äntligen börjar den bli klar! Så skönt! usch nu väntar vi bara till 14 januari och sedan så kör vi!!!!
 
1. 4 dagar till Julov
2. 8 dagar till Julafton
3. 29 dagar till 14 januari!!
4. 34 dagar till min födelsedag!!
5. 47 dagar till Idre
6. 177 dagar till Studenten!!!!
 
Ja nedräkningen fortsätter neråt! Nu säger vi snart hejdå till 2013 och hej till 2014! Förhoppningsviss året som förändrar mitt liv!!!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej