Så då är vi framme vid tisdagen! Sista skoltisdagen 2013, som jag dock ändrade om lite eftersom jag inte pallade med in håltimme... haha! Skit samma typ... Så var ju tänkt att jag skulle plugga en jäkla massa matte här nu då så vi får väl se hur det blir med de. Men det ska vi nog kunna lösa!
 
Ikväll kommer mina söta kusiner hitt och förhoppningsviss också ett barn par. Deras föräldrar är typ magsjuka så om det inte gått över vill vi inte ha hem dem eftersom vi inte vill bli smittade innan jul. Men det ska i alla fall bli super mysigt!
 
Nu ska jag fixa till mig för under skrivandet av detta inlägg så bestämde jag och min bbf att vi skulle ta en lunch så nu ska jag dra in til stan och lunca ihop med henne!! :)
 
 
Hör av mig när jag har något nytt att berätta!
 

Kommentera

Publiceras ej